Om mig

Mit billede
greve, sjælland, Denmark
Jeg hedder Heidi og har altid elsket at være kreativ, det giver mig en rigtig stor glæde og energi når jeg har lavet noget jeg selv er tilfreds med. Det sidste nye er at jeg vil prøve mig frem med scrapbooking. Nye ideer eller kommentarer til hvordan man kommer rigtig godt igang med scrapbooking, ville jeg blive rigtig glad for.

fredag den 8. februar 2013

Kasse til datteren, til dukke, hårpynt, eller smykker

Jeg har valgt at sætte det hele godt fast så hun ikke splitter den ad lige med det samme.
Noget skal man jo få tiden til at gå med når man lige er blevet opereret, så der blev hygget ved scrap bordet.




3 kommentarer:

  1. Sikken skøn æske .. og smukke kort du laver også.
    Tak fordi du har lagt dig som læser af min blog.

    Jeg glæder mig til at følge med i, hvad du laver.

    God weekend :)

    SvarSlet
  2. Ja, rigtigt fin æske til Emma. Hvad sagde hun til den?

    SvarSlet